Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2022

Σχολικό βιβλίο διακρίνει 8 φύλα και 10 σεξουαλικούς προσανατολισμούς

Η ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΙΟΝΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΦΥΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ.

ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΩΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΦΥΣΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΒΑΛΑΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΟΛΥΝΟΥΝ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ.

ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ (ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΙ ΕΔΩ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ) ΚΑΙ ΠΩΣ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΑΘΩΕΣ ΨΥΧΕΣ.

ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΦΥΣΗ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΠΟΣΟ ΑΡΡΩΣΤΑ ΜΥΑΛΑ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΜΟΛΥΝΟΥΝ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΚΑΙ ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΑ ΔΥΟ ΦΥΛΛΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ Ο ΑΡΡΕΝ ΚΑΙ Η ΘΥΛΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΧΤΩ 8.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

ΔΥΝΑΜΗ ΦΩΣ

ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 

Σχολικό βιβλίο διακρίνει 8 φύλα και 10 σεξουαλικούς προσανατολισμούς.. «Eίναι τρομακτικό, προσπαθούν να μπερδέψουν τα παιδιά χωρίς να υπάρχει λογική» αναφέρουν δυσαρεστημένοι γονείς.. Πόσα φύλα υπάρχουν τελικά και πόσοι σεξουαλικοί προσανατολισμοί; Κι όμως, στην κομητεία Όραντζ της Καλιφόρνια η απάντηση δίνεται μέσα από τα σχολικά βιβλία.

Σύμφωνα λοιπόν με το σχολικό εγχειρίδιο, υπάρχουν 8 διαφορετικές ταυτότητες φύλου, συμπεριλαμβανομένων των ανδρόγυνων (androgyny), των αμφίφυλων (bigender), των μη συμμορφούμενων με τα φύλα (gender-nonconforming) και των μη δυαδικών (non-binary).

Το σχολικό βιβλίο της εν λόγω αμερικανικής εκπαιδευτικής περιφέρειας αναφέρει, επίσης, ότι υπάρχουν 10 διαφορετικοί σεξουαλικοί προσανατολισμοί, συμπεριλαμβανομένων των androsexual, των polysexual, των skoliosexual και των demisexual.

Σχολικό βιβλίο διακρίνει 8 φύλα και 10 σεξουαλικούς προσανατολισμούς – Αντιδράσεις από γονείς

«Σεξουαλικοποιούν τα παιδιά μας και εξομαλύνουν τη σεξουαλική συμπεριφορά σε νεαρή ηλικία», δήλωσε στο FOX News μια μητέρα που λέγεται Αλίσια Μπέγκετ και ζει στη συγκεκριμένη περιοχή, προσθέτοντας:

«Τα βάζουμε σε μια κατάσταση που νομίζουν ότι αυτό είναι ασφαλές, ότι αυτό είναι υγιές, ότι έτσι δείχνουμε αγάπη. Και έτσι τα εκμεταλλεύονται πολύ κακοί άνθρωποι. Eίναι τρομακτικό, προσπαθούν να μπερδέψουν τα παιδιά χωρίς να υπάρχει λογική, το κάνουν να φαίνεται ότι είναι πιο διασκεδαστικό, ελκυστικό – αλλά προκαλεί σύγχυση» σημειώνει.

«Αρχίζουν από νωρίς να σεξουαλοποιούν τα παιδιά μας και αυτό είναι άρρωστο, γιατί οι περισσότεροι από εμάς καταλαβαίνουμε τους σκοπούς τους. Πολλές φορές λένε στα παιδιά να μην αναφέρουν τίποτα από αυτά τα μαθήματα στους γονείς τους», είπε η Έιμι Πίτερς, η οποία πήρε τα παιδιά της από τη σχολική περιοχή του Νιούπορτ. «Αισθανθήκαμε ότι ήταν δική μας ευθύνη να διδάξουμε στα παιδιά μας τι χρειάζονται στην ηλικία που βρίσκονται».

Πρόκειται για την σεξουαλική υγεία

Από την πλευρά τους, οι ιθύνοντες της καλιφορνέζικης εκπαιδευτικής περιφέρειας σχολίασαν στο FOX News για το εν λόγω σχολικό βιβλίο ότι «ακολουθούνται τα εγκεκριμένα πρότυπα από την Πολιτεία για την Αγωγή Υγείας, τα οποία περιλαμβάνουν τη σεξουαλική υγεία».
Επίσης, οι ίδιοι πρόσθεσαν: «Χρησιμοποιούμε ένα εγκεκριμένο -από την Πολιτεία- πρόγραμμα σπουδών για την Υγεία με επιλεγμένες ενότητες, που διδάσκονται από διαπιστευμένους εκπαιδευτικούς. Οι γονείς μπορούν να επιλέξουν τα παιδιά τους να μην παρακολουθούν το μάθημα της Σεξουαλικής Αγωγής. Οι γονείς έχουν, ακόμα, τη δυνατότητα να επανεξετάζουν όλη τη διδακτέα ύλη που διδάσκεται στα σχολεία μας, ώστε να είναι καλά ενημερωμένοι και να λαμβάνουν τις καλύτερες αποφάσεις για τα παιδιά τους. Καταλαβαίνουμε ότι υπάρχουν διαφορετικές απόψεις και πεποιθήσεις και ακολουθούμε τα πρότυπα της Καλιφόρνιας για τη διδακτέα ύλη ενώ, παράλληλα, υποστηρίζουμε την επιλογή των γονέων».



ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ
ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ
Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας. Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία. Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
1.1. Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας. Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα. Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές – προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου .
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό) και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη. Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας. Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο. Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό. Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά. Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών. Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία. Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.

2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.
2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος.
2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών. Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.

3.0 ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ
3.1. Μέσα στα πλαίσια της προσφοράς της Ελλήνων Πολιτείας για Διαρκή Ελληνική Παιδεία είναι και η δημιουργία σε κάθε πόλη – κωμόπολη δημόσια βιβλιοθήκη με βιβλία της πραγματικής Ελληνικής Γραμματείας, σε ένα ιδανικό περιβάλλον εναρμονισμένο με τον ρόλο που υπηρετεί και με περιεχόμενο συγγράμματα για την γνωσιακή επιμόρφωση των Πολιτών.
3.2. Οι βιβλιοθήκες θα είναι και κέντρα πληροφοριών τα οποία θα βρίσκονται συνδεδεμένα διαδικτυακά με άλλα παρόμοια κέντρα σε όλο τον πλανήτη ούτως ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να έχει διευρυμένη πρόσβαση.












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου